Jesteśmy fanami jednośladów – i tą pasją chcemy dzielić się z naszymi klientami. W naszej ofercie posiadamy wiele części do motocykli i skuterów na sprzedaż, od tłumików i części układu hamulcowego, przez elementy układu napędowego i wnętrza silnika, aż po fragmenty nadwozia. Przed sprzedażą zawsze prezentujemy swój asortyment i dokładnie omawiamy dostępne opcje, a w razie potrzeby – zamawiamy kolejne części, aby spełnić potrzeby klienta. Serdecznie zachęcamy do kontaktu – o motocyklach zawsze chętnie rozmawiamy! Współpracujemy z Klientami z Lublina oraz okolicznych miejscowości, m.in. Bełżyc, Lipska, Opola Lubelskiego.
O jednośladach wiemy wszystko – nieważne, czy dotyczy to motocykli turystycznych, sportowych, ciężkich cruiserów czy off-roadowych crossów lub pojazdów typu enduro. Pomagamy w doborze części zamiennych i mówimy, jakie rozwiązanie będzie dla klienta najbardziej ekonomiczne. Prowadzimy też sprzedaż olejów i płynów eksploatacyjnych. Ponadto dokonujemy diagnostyki i naprawy motocykli i skuterów. Na podstawie obserwacji danej maszyny radzimy, które części uległy lub ulegną niedługo zużyciu. Regularna wymiana części do motocykli jest niezwykle ważna, ponieważ ich nadmierna eksploatacja może przyczynić się do znacznego obniżenia bezpieczeństwa i jakości jazdy.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty sprzedaży części do motocykli i skuterów. Zapewniamy najwyższą jakość świadczonych usług – sprawdźcie nas!
Wymiana oleju i filtrów | Od 39 zł |
Wymiana płynu hamulcowego | Od 49 zł |
Wymiana płynu chłodniczego | Od 29 zł |
Wymiana płynu wspomagania | Od 49 zł |
Czyszczenie silnika | Od 99 zł |
Sprawdź też inne usługi napraw, które oferujemy. Wszystkie usługi wykonywane są przez doświadczonych mechaników. Poradzimy sobie z problemem każdego samochodu czy też motocykla.
Syntetyki przewyższają oleje mineralne i półsyntetyczne pod każdym względem. Mogą pracować w wyższej temperaturze oraz większych naciskach na smarowane powierzchnie niż minerały czy półsyntetyki. Poprzez ich odporność na wysokie temperatury nie odkładają się w postaci nagaru na wewnętrznych częściach silnika, co wydłuża jego żywotność.
Warto przyjąć zasadę, że silnik eksploatowany stosunkowo łagodnie powinien mieć świeży olej co 15–20 tys. km. Jeżeli zdecydujecie się na taki interwał, nie musicie inwestować w oleje typu Long Life i obawiać się o to, że jednostka pracuje na zużytym i brudnym oleju.
Wymiana rozrządu to czynność eksploatacyjna, o której musi pamiętać każdy kierowca. Jej zaniechanie może doprowadzić do całkowitego zniszczenia silnika. Wymiana rozrządu nie należy do tanich czynności, ale wykonuje się ją raz na kilka lat. Dzięki niej można cieszyć się bezproblemową pracą jednostki napędowej.